Servicii – Suport
Un sistem informatic de succes trebuie actualizat permanent pentru a asigura buna desfasurare a activitatii in concordanta cu modificarile care pot surveni in activitatea companiei, in structura organizatorica sau determinate de schimbarile legislative.
Prin scalabilitatea, flexibilitatea si complexitatea lor, sistemele informatice Oracle permit realizarea modificarilor prin operatiuni care pot fi realizate fie de catre departamentul de IT al beneficiarului, ai carui specialitti sunt instruiti de către RSFI pentru a realiza modificarile ulterioare ale sistemului (in cazul în care structura companiei are un departament specializat), fie de catre RSFI pe baza unui contract anual de suport tehnic.
Serviciile de suport tehnic sunt personalizate in conformitate cu structura aplicatiilor implementate si adaptate solicitarilor clientilor. Fiecare client RSFI beneficiaza de accesul la un sistem de ticketing si urmarire a cererilor de suport, prin care utilizatorii pot urmari statusul problemelor semnalate, istoricul acestora si sunt tinuti la curent cu update-urile si noutatile, in conformitate cu standardele si practicile ITIL.
In cazul in care compania dumneavoastra are contract de suport activ incheiat cu RSFI si doriti sa inregistrati o solicitare va rugam sa accesati Serviciul suport pe baza de user si parola. Daca nu aveti acces la portal, va rugam sa transmiteti un mesaj catre departamentul de suport
Daca sunteti client RSFI, nu aveti contract de suport activ si sunteti interesat de serviciile noastre de suport va rugam sa transmiteti o solicitare la departamentul de suport si veti fi contactat in cel mai scurt timp in vederea definirii unei oferte personalizate pentru sistemul dumneavoastra.