Servicii – Implementare
Valoarea solutiei informatice implementate consta in primul rand in calitatea proceselor implementate, determinata de transferul de tehnologie, proceduri de lucru si de expertiza companiilor care efectueaza managementul proiectului, serviciile de consultanta de implementare si de training.
Procesele implementate in cadrul solutiilor RSFI se caracterizeaza prin:
• Continuitate, travesand barierele organizationale si interdepartamentale
• Se bazeaza pe modelele de business si practicile nationale si internationale curente in domeniu
• Standardizeaza si asigura calitatea activitatilor specifice.
OUM / PJM – Metodologii de management și implementare
Implementarea solutiilor Oracle se bazeaza pe metodologia Oracle (Oracle Unified Methodology – OUM) dezvoltata, perfectionata si testata in cadrul implementarilor de succes, respectand principiile:
• Parteneriat cu clientul, in cadrul implementarii participand o echipa mixta de proiect (RSFI in colaborare cu reprezentantii beneficiarului);
• Controlul costurilor si termenelor folosind tehnicile si instrumentele de management al proiectului;
• Controlul calitatii si monitorizarea livrabilelor si activitatilor de proiect.

Metodologiile de implementare OUM si PJM utilizate in proiectele RSFI sunt rezultatul experientei acumulate de Oracle si partenerii Oracle in cursul numeroaselor proiecte de implementare. Metodologia de Project Management (PJM) este aliniata la standardele PMI (Project Management Institute).
Principalele avantaje:
• Metodologii concepute special pentru implementarea de aplicatii Oracle
• Scalabilitate si adaptabilitate conform oricarei linii de business, acopera diverse scenarii de implementare
• Instrumente pentru imbunatatirea comunicarii in cadrul proiectului, devenind standard de calitate comun pentru partile implicate
• Instrumente de control si raportare – permit definirea obiectivelor, planificarea activitatilor, gestiunea resurselor, urmarirea desfasurarii proiectului
• Documenteaza fiecare etapa a proiectului si optimizeaza timpul de implementare prin furnizarea de documente predefinite (plan de proiect, documente de analiza, fluxuri viitoare de business, scenarii de testare, documente de diferente, rapoarte de probleme, acceptante de faza, manuale)
• Permit identificarea si gestionarea eficienta a riscurilor.